KAIP IŠSIRINKTI GERĄ profilio arba CV nuotrauką?

Dažnai girdime posakį „nuotrauka verta tūkstančio žodžių”.

Niekur ši taisyklė labiau negalioja, nei pateikiant savo profesinę profilio nuotrauką!


Jūsų potencialus darbdavys ar klientas, žiūrėdamas nuotrauką, per trumpą laiką gali pamatyti daug daugiau nei skaitydamas išsamų gyvenimo aprašymą.

Gerai tai ar blogai, bet dauguma žmonių, pažvelgę į kito žmogaus nuotrauką, nuomonę apie jį susidaro praktiškai akimirksniu. Tai yra antras geriausias dalykas po susitikimo asmeniškai.

Taigi, šiame virtualiame pasaulyje nėra geresnio būdo būsimam darbdaviui padaryti pirmą stiprų įspūdi, nei nuotrauka.


  • Nuotrauka tikrai pasako tūkstantį žodžių.
  • Ir niekur nuotrauka nėra tokia iškalbinga kaip jūsų CV aprašyme, Facebooko ar LinkedIn paskyroje.
  • Jūsų nuotrauka turi galią atverti duris… arba jas uždaryti- dar daugiau priežasčių pažvelgti į tai rimtai.
  • Taigi, kas sudaro gerą nuotrauką? Taip pat, kaip ir daugumoje gerų straipsnių, renkantis profilio nuotrauką svarbiausi yra trys pagrindiniai punktai.
  • Nuotraukos tikslas
  • perduodama žinia
  • AUDITORIJA

NUOTRAUKOS TIKSLAS

  • Pirmasis punktas lengvas. Nuotraukos tikslas yra priskirti jūsų veidą prie gyvenimo aprašymo ar anketos žmogui, kuris norėtų jus pasamdyti.
  • Šis elementas padeda jums perteikti savo asmenybę virtualiame beveidžiame pasaulyje.
  • Tai padeda darbdaviui ar klientui apsiprasti su jumis, rodo pasitikėjimą savimi ir kompetenciją.

PERDUODAMA ŽINIA

  • Antrasis punktas yra nuotraukos „gramatika”. Tai, kas padeda jums perduoti aiškią žinutę apie save ir savo asmenybę.
  • Ši dalis sudaryta iš kai kurių elementarių dalių, tokių kaip fonas, apšvietimas, nuotraukos ryškumas, taip pat nepamirštant rūbų, kuriuos dėvite, laikysenos, veido išraiškos.
  • Nuotrauka su aiškia žinute apeliuoja į pojūčius ir intelektą, padeda užmegzti kontaktą.

AUDITORIJA

  • Paskutinis – jūsų auditorija – gali būti laikomas pačiu svarbiausiu punktu.
  • Jei nuotrauka nepatraukia jūsų potencialaus darbdavio dėmesio, tuomet tikslas ir žinutė netenka prasmės.
  • Ar jūsų profilio ar CV nuotrauka turi būti fotografuota profesionaliai? Nebūtinai!
  • Bet, jei norite efektyvios nuotraukos, privalote perduoti žinutę tam kas nori jus samdyti.
  • Toliau pateikiame kelis patarimus ir pasiūlymus, kurie padės išsirinkti tobulą profilio ar CV nuotrauką.

Įsitikinkite kad nuotrauka atitinka visus šiuos reikalavimus:

  • Aiškus, ryškus vaizdas
  • Tinkamos spalvos
  • Patrauklus apšvietimas
  • Maloni, pasitikinti savimi šypsena
  • Verslo ar tvarkinga kasdieniška apranga

Rekomenduojame vengti šių dalykų:

  • Pasistenkite kiek galėdami vengti mielų, kvailų ar nenatūralių veido išraiškų.
  • Venkite aksesuarų, detalių.
  • Nuotrauka nėra skirta parodyti koks linksmas galite būti, čia ne vieta jumoro jausmui, kūrybiškumui ar protingumui. Darbdavys paprastai ieško žmogaus, kurio profesionalumu galėtų pasitikėti.
  • Nuotraukos su draugais, šeima ar audringo vakarėlio yra NEtinkamos! Tai kas tiktų Facebooko puslapiui greičiausiai nepadės jums gauti darbo.
  • Jūsų vaikų, gyvūnų ar su hobiais susijusios nuotraukos taip pat neturėtų būti jūsų profilyje.
  • Avatarai, meniniai portretai, piešiniai, kompiuterinė grafika- nesvarbu kaip realistiškai tai atrodo- turėtų likti už jūsų profilio ribų.
  • Kai fotografuojatės, nesidairykite aplink, žiūrėkite į fotoaparatą.
  • Nedėvėkite akinių nuo saulės, netinkamų rūbų, kepurių, aksesuarų.
  • Kuo mažiau papuošalų, nes tai gali blaškyti dėmesį.

…tai yra tūkstančio žodžių proga kurios tiesiog negalite praleisti.


Pasidalink: