Darbuotojo portretas – ar jūsų įmonei jo reikia?

Šiuolaikiniame pasaulyje, kur kiekvienas verslas egzistuoja virtualioje erdvėje, darbuotojų profilio nuotraukos gali turėti didelės įtakos įmonės profesionalumui.

Darbuotojų portretai taip pat gali padėti geriau atskleisti jūsų įmonės viziją bei atmosferą darbo vietoje, padėti sukurti žmogiškąjį ryšį. Jei jūsų klientai retai mato jus realybėje, pateikdami kokybišką bei žaismingą/smagų/rimtą/profesionalų kiekvieno darbotojo portretą, padėsite klientui susidaryti patrauklų vaizdą apie jūsų įmonėje dirbančius žmones.

Darbuotojų portretai sukuria jūsų komandai bei potencialiems darbuotojams pojūtį, kad įmonė juos vertina bei rūpinasi kiekvienu darbuotoju asmeniškai, ne tik jo nauda įmonei.

AR JŪSŲ ĮMONEI REIKIA DARBUOTOJŲ PORTRETŲ?

Žinoma, ne kiekvienam verslui darbuotojų portretai gali atnešti realios naudos. Bet kai kurioms tai tikrai svarbu. Štai keli klausimai, kurie padės apsispręsti ar jūsų įmonei to reikia?

  • Ar dažnai jūsų klientai bei potencialūs klientai mato jūsų darbuotojus?
    Jei jūsų įmonės paslaugos orientuotos į ryšį su klientu, bet didžiąją paslaugų dalį teikiate telefonu ar internetu, tuomet darbuotojų portretai jums tikrai praverstų.
  • Kokia jūsų įmonės vidinė komunikacija?
    Įmonėms, kurių darbuotojams dažnai tenka bendrauti bei problemas spręsti virtualiai, darbuotojų portretai būtų naudingi. Žmonių atmintis dažnai yra vizualinė, todėl darbuotojai, matydami ne tik bendradarbio vardą, bet ir šalia esančią nuotrauką, sutaupys laiko.
  • Ar jūsų įmonė matoma viešoje erdvėje?
    Jei dažnai tenka dalintis naujienlaiškiais, rašyti informacinius straipsnius, dalyvauti mainų programose, atsakingų darbuotojų portretai jums gali padėti sustiprinti ryšį su žmonėmis, kuriuos norite pasiekti, bei gauti geresnius pasiūlymus.
  • Ar jūsų įmonė stengiasi suformuoti nuoseklų firminį stilių?
    Jei taip, įsitikinkite, kad darbuotojų portretai atitinka jūsų pasirinktą įvaizdį.

Investuodami į kokybiškus, vientiso stiliaus darbuotojų portretus, galite padėti sukurti realių žmonių, bendruomenės jausmą, kuri dirba, siekdama realių tikslų. Daugumai įmonių tai padeda sukurti tikrai puikią reputaciją, ne tik klientams, bet ir pagerina įmonės įvaizdį darbuotojų akyse.