DARBUOTOJŲ PORTRETAI
Kur naudojami:
Įmonių internetinėse svetainėse, padeda atskleisti įmonės „žmogiškąją“ pusę, kurti profesionalų įvaizdį.
Rekomendacijos:
Rūbai neutralių spalvų, be užrašų, dryžių, kontrastingų detalių. Nuotraukoje matosi veidas ir dalis pečių. Rimta veido išraiška arba neutrali šypsena. Naudoti įmonės pasirinktą nuotraukų stilistiką. Puikiai tinka neutralių spalvų vientisi fonai, tolygus apšvietimas.
Informaciją, kurios reikės fotografei:
Ar reikia darbuotojo portretą derinti su kitomis darbuotojų nuotraukomis? Jei taip, kokio fono bei apšvietimo reikia.
Fotosesijos eiga:
VERSLO PORTRETAI
Kur naudojami:
Internetinėse svetainėse, socialiniuose tinkluose, CV, LinkedIn, bukletuose, brošiūrose, internetiniuose straipsniuose. Padeda iliustruoti istoriją ar koncepciją, padeda kurti asmeninį ar įmonės brendą.
Rekomenduojamas stilius:
Atsižvelgiama į darbo ar profesijos sritį. Į nuotrauką galima įtraukti profesinius darbo įrankius, detales. Rekomenduojami neutralūs fonai, taip pat jūsų darbo aplinka. Akcentuojamas žmogaus charakteris, kuriamas profesinis įvaizdis. Nuotrauka fotografuojama iki liemens.
Informacija, kurios reikės fotografei:
Ar yra reikalavimai fono spalvai. Kokioje verslo srityje dirbate. Ar nuotrauką reikės paruošti spaudai.
Fotosesijos eiga:
ĮVAIZDINIAI PORTRETAI
Kur naudojami:
Kuriant profesinį įvaizdį, brendą. Taip pat spaudoje, iliustruoti interviu, pristatant paslaugas, įmonių vadovams. Rekomenduojama kai įvaizdis yra svarbu.
Rekomenduojamas stilius:
Parenkamas individualus stilius bei iš anksto suderinama vizualinė idėja.
Informacija, kurios reikės fotografei:
Ar nuotraukas reikės paruošti spaudai? Ar turite viešą įvaizdį, į kurį reikėtų atsižvelgti?
Fotosesijos eiga:
Toliau pateikiame kelis rekomendacijų pavyzdžius populiariausioms specialybėms:
Politikai:
Įmonių savininkai, vadovai, direktoriai:
NT agentai, vadybininkai:
Startuoliai (startups):
Dėstytojai, rašytojai, autoriai:
Gydytojai:
Grožio industrijos specialistai:
IT specialistai:
Fitneso, kultūrizmo, kovos menų pasaulio atstovai:
Menininkai, aktoriai:
Modeliai:
Šitas straipsnis yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution 4.0 tarptautinę licenciją. Prašau įdėti nuorodą http://www.centrofotostudija.lt
Darbuotojų portretai gali padėti geriau atskleisti jūsų įmonės viziją bei atmosferą darbo vietoje, padėti sukurti žmogiškąjį ryšį.
Linija tarp mados ir įvaizdžio kartais būna labai plona. Žvelgiant iš šalies, tarp šių dviejų fotografijos sričių sunku rasti labiau pastebimų skirtumų.
Ar žinai kokių savybių tau reikia, kad taptum sėkmingu modeliu? Ir ar kiekviena graži, aukšta, liekna mergina turi tai, ko reikia tapti išsvajotu supermodeliu?
Pozuoti prieš objektyvą kai kuriems žmonėms gali būti, švelniai tariant, nejauku. Žinau kaip nejauku yra stovėti prieš fotoaparatą, kai nenori, o reikia. Ir žinau, kad daugelis žmonių virtualaus bendravimo bei verslo pasaulyje be nuotraukų neišsivers. Tai ką daryti? Galiu papasakoti kaip aš pati su tuo susitvarkiau.